Система лапароскопічна багаторазового використання, система ендоскопічної візуалізації
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЯТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі медичного обладнання , розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради, 35814729.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лот №1 - Лапароскопічна стійка, код НК 024:2023 – 32617 Система лапароскопічна багаторазового використання»; Лот №2 - Ендоскопічна стійка, код НК 024:2023 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації)
Вид процедури закупівлі:відкриті торги згідно пункту 37 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та з урахуванням положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості).
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 6362000.00 грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме проаналізовано інформацію про ціни аналогічних медичних виробів, яка може міститься в наступних джерелах:
1) у відкритих інформаційних джерелах;
2) в електронній системі закупівель;
3) у рішеннях Міністерства охорони здоров'я України щодо цін на медичне обладнання, які закуплені із залученням міжнародних спеціалізованих організацій;
4) у договорах про закупівлю аналогічного медичного обладнанню.
Розмір бюджетного призначення: 6362000.00 грн., що фінансується з коштів місцевого бюджету.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля медичного обладнання, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, Особливостями та іншими нормативними документами, та нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних характеристик. Викладено в Додатку №1 до тендерної документації з урахуванням потреби Замовника.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є 2 комплекти. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та виконання поставлених функціональних завдань замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зумовлено функціональними властивостями медичного обладнання з врахуванням наявного фінансування Замовника, що в свою чергу відповідає виконанню покладених функцій на Замовника.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами;
2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
3. Інші нормативні акти сфери публічних закупівель.
Уповноважена особа _____________ Ірина КУЧЕР