У Козятинській ЦРЛ з 1 січня 2025 року передбачається робота реформованої МСЕК
Вчора Верховна Рада підтримала у першому читанні законопроєкт про ліквідацію медико-соціальних експертних комісій (МСЕК). Відтепер функції МСЕК будуть покладені на експертні комісії, що формуватимуться при закладах охорони здоров’я.
Подібна комісія, що стане структурним підрозділом Козятинської ЦРЛ, розпочне свою роботу на першому поверсі поліклініки з початком нового року. Для запровадження прозорості та неупередженої роботи експертної комісії, передбачається ряд нововведень, серед яких – електронна система вибору лікарів пацієнтом (детальніше про порядок організації роботи експертної комісії читайте у наших наступних дописах).
Про це керівництво центральної районної лікарні та лікарі поліклініки говорили із директором Козятинського міського центру ПМСД Юлією Радогощиною та завідувачкою Козятинської амбулаторії ЗПСМ Ольгою Радецькою.
Також обговорили питання взаємодії первинної та вторинної ланки медицини у Козятинській громаді, зокрема:
- взаємопов’язаний на усіх етапах план лікування пацієнтів,
- діагностична робота,
- система оформлення направлень до вузьких спеціалістів лікарями первинки,
- планові госпіталізації за направленнями сімейних лікарів,
- сумлінне введення у електронну систему даних результатів обстежень пацієнтів лікарями кожної ланки.
Окрім того, користуючись тією нагодою, що Юлія Радогощина представляє депутатський корпус Вінницької обласної Ради, торкнулися актуальної теми підтримки молодих фахівців-медиків, зокрема вишуковування можливості надання безкоштовного помешкання немісцевим лікарям. Такий варіант стане додатковою мотивацією для випускників медвузів України працевлаштовуватися до Козятина.
Загалом, зустріч відбулася у конструктивному ключі. Відтак, усі учасники зібрання узгодили спільне рішення: зробити такі ком’юніті регулярними, адже результативною співпрацею первинної та вторинної ланки медицини у громаді можна налагодити більш ефективну роботу та покращити якість надання медичних послуг у галузі охорони здоров’я краю.